1 Kasım 2016 Salı

PLAYLİST

   
            SELAAAAAM
       Ne zamandır sizlerle müzik listemden en sevdiklerimi paylaşmak      istiyordum fakat bunları bir türlü seçemedim hepsi benim için hikayeleri olan parçalar , şimdi sabah sabah aklıma geldi neden hepsini paylaşmayayım değil mi ? O zaman her hafta 5 tanesini bende olan hikayeleriyle birlikte paylaşayım .Bu haftanın şanslılarını hala seçemedim ama ilk aklıma gelenlerle başlayalım mükemmel olmaya gerek yok . Özen göstermek yeterli bence .Bu arada bunlar genelde çok eski parçalar ama arada günceller de olacak...
       
  1.Guns N' Roses - Don't Cry    bu şarkı benim Guns N' Roses  ile tanışma şarkım ve bende çok fazla lise anıları içeriyor . Kendisi hiç aşık olmayacağım birine beni aşık etmiş bir şarkı :D bu kadar bilseniz yeterli sanırım :)
 2.Cyndi Lauper - Girls Just Want To Have Fun   bu da benim hayatımda tanıdığım en eğlenceli kızlarla dinleyip çıldırdığımız şarkılardan.Bizim için tam bir klasik , cidden sadece dinleyin ve dans edin bu kadar !
 3.Daft Punk - Within  benim en sevdiğim Daft Punk  şarkısı .Bana göre sözleri çok özel .Şarkının hikayesi bende özel ve kendime bile hiç anlatmıyorum o yüzden bu bende saklı kalsın .
 4.Flört - Of!  bu şarkıyı 9 ekimde konserde dinledim ve baya sevdim çalma listemin en sevilen bir diğer parçası :)
 5.Noora Noor - Forget what I said  bunun için söyleyecek bir şey yok .Ses güzel , melodi mükemmel , her şey olması gerektiği gibi sözler güzel .sadece dinleyin ...

                      okuduğunuz için çok teşekkürler kendinize çok iyi bakın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

              MERHABA     Geçenlerde arkadaşlarım benden film tavsiyesi istediler bende onlara  Çikolata filmini tavsiye ettim ve aklıma ...