22 Ağustos 2016 Pazartesi

Yorgunum ama mutlu olma ihtimalime sığınıyorum ^-^

                Uzun süredir yazamıyorum . Bir türlü kafamı toplayamadım ve içimden geçenleri yazamamayı bırakın konuşamıyorum bile . Sıkıştırılmış ve unutulmuş hissediyorum. Bundan bir kaç gün önce kardeşimin doğum günüydü bugün ise ölüm günü . Yıl dönümü , yıllar dönümü . Yeni değil anlayacağınız ama hep acı hissi aynı sıkıştırılmış ve kaybolmuşluk . Sanırım duygularımın karmaşıklığını anladınız . Devam etmek istememe hissi bu tarif edemediğim şeyler .Bir an blok a yazma hissi geldi sebebi yok . Hayatımda olan biten bir çok şeyin sebebi yok ama artık rahat ve huzurlu olmak istiyorum .Sadece bunu eğer beni üzen veya benden nefret eden biri okuyorsa şunu bil bıktım amacına ulaştın yeter artık . LÜTFEN . Artık kendi hayatınla ilgilenmeye devam edebilirsin , git ve mutlu ol .Sev birilerini umut dolu huzurlu yaşa .Nefret ederek ve benim hayatıma sataşarak ne kadar daha yaşayabilirsin ki .Bak benim zaten bir sürü bunalımlarım ve umutsuzluklarım var .Artık huzurlu olmak istiyorum ,beni daha fazla üzemezsin . Gelelim benim şuan ki buhranlarıma ...Ayaktayım ama çok zor yürüyorum , yemek yiyorum ama tat almıyorum , yaşamak gibi değil sanki zorlanmak ve yaşayamamak .Hislerin karışıklığı hayatınızı da alt üst ediyor ne sevgili ne okul ne de aile umurunuzda olmuyor . Bu durumdan çıkmam lazım dedim ve yavaş yavaş toparlanıyorum ve neye tutunuyorum biliyor musunuz ? KENDİME , İNSANLIĞIMA , MUTLU OLMA HAYALLERİME ... Sadece kendime , iyi olma ihtimalime . Sizde bu haldeyseniz kendinize tutunun lütfen pes etmeyin benim gibi . Anlık bile olsa pes etmeyin sakın .Çünkü ben her zaman şuna inanıyorum HAYAT NEFES ALDIĞINIZ ANLARDAN DEĞİL NEFESİNİZİ KESEN ANLARDAN OLUŞUR .


                                                                      Sevgiler ..... MERDÜMGİRİZ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

              MERHABA     Geçenlerde arkadaşlarım benden film tavsiyesi istediler bende onlara  Çikolata filmini tavsiye ettim ve aklıma ...