4 Mart 2016 Cuma

         Merhaba ...

         Şuan Konya'da yaşıyorum ve buradaki hava an itibariyle karla karışık yağmurlu :)
 Yani en sevdiğim :) Hazır hava benim için bu kadar güzelken size bu havalarda hafta sonuna denk geliyorsam ve rahatça günü geçirebilecek isem yaptığım şeylerden bahsetmek istedim . Genelde bu havaların klişesi olan cam kenarında kitap okumak ,kahve içmek gibi eylemlerde bulunuyorum .Anlayacağınız o kadar da ilginç bir şey yapmıyorum :) Ben size ne okumaktan ve neler izlemekten hoşlandığımı yazacağım bugün . Genelde bulduğum , ilgimi çeken her şeyi okuyorum . Şu sıralar okulun kütüphanesinden aldığım bir kitap var Beyaz Zambaklar Ülkesinde yazarı ise Grigory  Petrov .Kitap Finlandiya ' yı anlatıyor fakat gezi kitabı gibi düşünmeyin. Finlandiya 'nın fikir yapısı , insanların kültür seviyesi , güvenilirliği , samimiyeti anlatılıyor .
         
         Aslında kitabı size bahsettiğim YouTube kanalında Barış Özcan tavsiye ettikten sonra okumaya başladım ve kütüphaneden aldığım için tabi ki üzerine yazılar yazılmıştı , yıpranmıştı .Ama buna kızmak yerine hoşuma gitti :) Çünkü her yazı şöyleydi 'bunu okuyun , okutturun , çocuklarınıza okuyun ' örneğin bir tanesini size tam yazılan şekliyle değiştirmeden yazıyorum : '' Bu kitabı okuduktan sonra dünyaya bakış açın değişecek , imkansızlıklar içinde dahi bir umut olduğunu anlayacaksın .Sen doğru yoldan şaşma ! Güzellikler sana gelecektir . '' M.Ç.  .... M.Ç arkadaşımız adını yazmamış sadece isminin ve soy isminin harfleriyle imzasını atmış . Ben kitabı daha bitirmedim ama bugün bunun için çok uygun . Umarım okumak istersiniz .Sizlerde hava nasıl bilmiyorum ama gökyüzüne bakmayı unutmayın iyi tatiller :)
              unutma bunlar tamamen benim fikirlerim MERDÜMGİRİZ


(bu linktende isterseniz Barış Özcan 'ın yorumlarını bulabilirsiniz )
https://www.youtube.com/watch?v=3l1I_Hwll_Y&index=6&list=PLaKLxbauAT7FEqW8DIr7tatU9WCG75yQY


(bu linkten kitabı inceleyebilirsiniz.)
http://www.dr.com.tr/Kitap/Beyaz-Zambaklar-Ulkesinde/Grigory-Petrov/Edebiyat/Roman/Dunya-Klasik/urunno=0000000250242                                       


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

              MERHABA     Geçenlerde arkadaşlarım benden film tavsiyesi istediler bende onlara  Çikolata filmini tavsiye ettim ve aklıma ...