Motto Müzik , Bursa , Yekta Kopan ...

merhabalar :)
Bu gece çok güzel bir şey öğrendim . Youtube platformunda kanal takip etme alışkanlığınız var mı bilmem fakat bence birçok etkinliği ve farklı insanları tanıma şansınız oluyor.Ben son zamanlar da Yekta Kopan 'ında içinde bulunduğu bir projeyi ciddi takip ediyorum .MOTTO MÜZİK adlı kanal mükemmel paylaşımlar yapıyor özellikle Yekta Kopan' ın Noktalı Virgül yayınlarına hastayım:) Ve bu gece şunu öğrendim ki Mert Fırat ve İlksen Başarır'ın kurduğu memleketim Bursa 'da Görükle bölgesinde açılan yeni bir sanat oluşumu . Becerebilirsem linkte ekleyeceğim ve bir göz atarsanız çok mutlu olurum .Ayrıca düzenli yazamadığım içinde çok özür dilerim .Bir ara size kendimi tanıtan bir yazı da yazmayı planlarım ama tabi ki siz bana güvenmeyin :) evet ne diyorduk , Bursa ' da açılan yeni sanat oluşumundan bahsediyorduk .SanatMahal isminde tiyatro ağırlıklı çok sevimli bir yeni oluşum .Size biraz ansiklopedik bilgi vereyim , 272 kişilik bir salon kapasitesi var , 2 adet sinema salonu , kendisinin bir de kitabevi var . Yani ne ararsanız var . Koyabilirsem linklere bakarsanız çok mutlu olurum .Bursa her zaman sanat anlamında çok tatlı fikir sahibi olan nadir şehirlerdendir .Bu anlamda size Bursa ' da yapılabilecek bir çok şeyi anlatan bir yazı yazacağım söz :)

                                                     Dip Not : Unutma bunlar tamamen benim fikirlerim...
                                                                                        Merdümgiriz
https://www.youtube.com/user/mottomuzik

https://sanatmahal.com.tr/tr/icerik/1/hakkimizda

Yorumlar

Popüler Yayınlar